2017/03/26

EXPERIÈNCIA AERONÀUTICA CLÀSSICA

23/3/17
Bona tarda! Sóc la Sílvia Rojas, tinc 18 anys i el diumenge passat, dia 19 de Març vaig fer un vol en una Bücker 131.
Era un premi que havia rebut el meu pare en un sorteig d'agraiment per la contribució dels Enginyers Aeronàutics al finançament de la FPAC.
L'experiència em va agradar moltissim, la vaig disfrutar més del que m'esperava. Vaig tenir l'ocasió de conéixer l'aerodrom de Sabadell i a més a més de volar en una avioneta dels anys 30.
El vol va ser genial, vam sobrepasar alguns pobles i ciutats com Mataró, Granollers etc. De lluny també vaig poder veure les muntanyes de Montserrat i fins i tot vam arribar al mar.
Sens dubte les vistes van ser el que més em va agradar. Durant el vol podía anar parlant amb el pilot i ell m'anava indicant per on passavem. Just aquell dia eren les portes obertes i vam poder gaudir de l'exposició que hi havia. Moltes gràcies per tot, Sílvia

EXPERIENCIA AERONÁUTICA CLÁSICA

23/3/17
Buenas tardes!
Soy Silvia Rojas, tengo 18 años y el pasado domingo, día 19 de Marzo hice un vuelo en una Bücker 131.
Era un premio que había recibido mi padre en un sorteo de agradecimiento por la contribución de los Ingenieros Aeronáuticos la financiación de la FPAC.
La experiencia me gustó muchísimo, la disfruté más de lo que me esperaba. Tuve la ocasión de conocer el aeródromo de Sabadell y además de volar en una avioneta de los años 30.
El vuelo fue genial, hicimos sobrepasar algunos pueblos y ciudades como Mataró, Granollers etc. De lejos también pude ver las montañas de Montserrat e incluso llegamos al mar.
Sin duda las vistas fueron lo que más me gustó. Durante el vuelo podía ir hablando con el piloto y él me iba indicando por donde pasábamos.
Justo ese día eran las puertas abiertas y pudimos disfrutar de la exposición que había.
Muchas gracias por todo,
Silvia

HERITAGE AVIATION EXPERIENCE

23/3/17
Good afternoon!
I'm Silvia Rojas, I'm 18 years old and on Sunday, March 19th., I experienced a flight in a Bücker 131.
It was a prize that my father had received in an appreciation draw for the contribution of Aeronautical Engineers to the financing of the FPAC.
I enjoyed the experience very much, I enjoyed more than I expected. I had the opportunity to know the Sabadell aerodrome and also fly in an airplane of the 30's.
The flight was great, we flew over some towns and cities like Mataró, Granollers etc. From a distance I saw also the mountains of Montserrat and we even get to the sea.
Certainly the views were what I liked. During the flight I could be talking to the pilot who was indicating where we spent.
Just that day the doors were open and we could enjoy the exhibition there.
Thank you for everything,
Silvia

2017 / 03 / 19 © FPAC - Joan Rojas







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada